月光许愿树

Friday, May 21, 2010

拉曼大学,我来啦!

倒数两天…
不是什么值得庆祝的日子…
而是…
我要开学啦!

我还在蒙查查当中…@,@
好像发梦似的…

选择了拉曼大学嘛…
其实过去经过了好多事才轮到拉曼大学…
说起来有点搞笑…
开始听说中六好…(省钱嘛…)
〉那读中六好了…
然后学校来了教育展…(看上了旅游酒店管理…)
〉放弃中六…读学院好了…
没过多久,堂哥读了中六…(他说中六没想像中难,我可以读…)
〉堂哥说的应该没错吧!那中六好了!
后来同学们个个都不读中六…(几乎都选学院或大学…)
〉我有一个表哥读拉曼学院不错嘛…就报了科“酒店管理”…
谁知道当我和表姐谈时…(他觉得大学好过学院…)
〉什么!就那样我就申请了拉曼大学的“公关”(Public Relations)科系…

糊里糊涂的我被录取了…
回想起当时…
我只想说…
我好会听了意见改变主意哦… =。=

算了既然是自己决定的就奋战到底!
我准备壮烈牺牲了…(没那么夸张啦!)

所以呢我奉劝大家一句…
作决定之前,意见是要听…
好的意见能给于我们引导…
总之要记得…
不要为自己做出的决定而觉得后悔…
因为那是“自己”做出的决定…
也许上天真的要你那么做呢?

至于我就只好说…
拉曼大学,我来啦!

3 comments:

  1. 加油啦..
    决定了就不要后悔..

    ReplyDelete
  2. hey moon
    i just remember you call moon in STEPS
    not really know your name
    LOL
    a lot of chinese words lehh
    read till my eyes got a bit blur
    :X
    +u in utar
    PR is such a nice course
    i studying in ktar
    taking advanced diploma in business accounting now
    honestly
    really a lot of people think that utar better than ktar
    my opinion also think so
    but
    if got an opportunity to take degree at oversea
    why not try?
    er
    can say that i want a certificate which is not from malaysia
    maybe some people due to financial problem so decided to give up
    since you decided your future
    keep going on
    sure you can do it
    dont affected by other people again
    just follow what you think you can do better
    wish you all the best

    ReplyDelete
  3. Aaron!!!
    Long time no see me so miss u leh...
    U study at KTAR...(that was my previous decision)
    A lot of my frens also study there...
    If i study thr sure can meet u the senior...(sob)
    If i got an oppurtunity go thr i will find u^^
    Additional:STEPS meizi was my real sis and she say she miss u too^^

    ReplyDelete