月光许愿树

Tuesday, June 7, 2011

沿海公路的出口

听着寂寞的海浪
我感觉不到那温暖的风

尝试用一段真心换一段感情
可惜
没有人 渴望这场交易

我坐在沿海公路的出口
静静的 等待
等待一个愿意停下脚步的路人甲

荒芜一人的公路
夕阳西下
只有影子的陪伴
模糊
寂静
累了
停下了疲累的身段

忽然 一双又一双的手
怎么

那一张张熟悉的脸
那一些熟悉的微笑

我哭了
原来你们还不离不弃着

不要离开好吗?

泪水惊醒了那一场梦
我输了

目送沿海的日落
一个人 
与影子背靠背着
绝望了

微微的月光下
寂静的街道里
孤单的街灯下
绝望的低着头
沉默着
我想
从我选择离开的那一刻
这里已经是属于我的地带
没有埋怨
只有寂寞


倘若说放一次手
就像咳一个嗽
我又何苦在乎得不到的温柔


我坐在公路的出口
等待天黑以后无边的寂寞
连想你们是种残酷切磋

我目送沿海的日落
紧抱一个醉生梦死的枕头
游不出回忆却学不会放手
怎么走

放不下 忘不了的回忆
你们的回忆
在沿海公路的出口
我没学会
如何逃走 

3 comments:

  1. Emily is there.
    So whenever u need help or u miss Tx5 surely u can find her to talk.
    She's a nice lisener. Rite Yamyam ? :)
    Dun forget she's studying BACHELOR IN PSYCHOLOGY !
    Hahah.
    SO,all the best and goodluck.

    regards from TX5 member in PJ.

    ReplyDelete
  2. koko don't be sad =( you know where I stay.. come find me if you need someone to talk to.. because sometimes I also missed them and need someone to talk to.. so let's just help and see each other through ok?? Gambateh!!

    ReplyDelete
  3. wei~~
    dont sad la~
    u can chat wit us anytime u like de~~

    :from ur great grand dad (guess who am i Xd)

    ReplyDelete